ponedjeljak, 08.07.2013.

The Road Not Taken

Multiprakting je odlična stvar. Petak dakle brutalno kasnim na vlak i dok telefoniram, hranim psa, radim divne lokne ala del rey style i pijem kavu trenutak nepažnje i opekla sam lice sa divnih 220°C i Remington kvalitete /fkt genijalna markathumbup. Dakle najlogičnije, sanirat i zakumflirat i trči na vlak. Subotu ujutro kad sam se vratila doma i posvetila opeklini shvatila sam da će trebat malo više od Octenisepta i tako sam dobila kombinaciju analgetika za ubit konja. I inače nisam navikla na analgetike i samo sam zapravo jednom prilikom došla u dodir sa ozbiljnijim kada sam blaže uganula gležanj i igrom slučaja popila Tramal i jedno 3-4h sata nesuvislo promatrala svijet oko sebe dok je best frend umirao od smijeha ni ne kužeći kak sam u biti apsolutno izgubljena u svemiru, dakle jači ljekovi i ja nismo najbolja kombinacija. Što se desilo? U 1:30h sam popila tablete. U 3h ujutro polu-drogirana sam izmaltetirala barem 5 ljudi u potrazi za ključevima i šalicom čaja (da napomenem čak sam dobila dadilju za slučaj da nešt pođe po zlu, no ona je zaspala), nakon toga sam shvatila da su mi stopala suha što sam pokušala objasnit frendu - dakle da imam žgaravicu i da mi je grlo suho ali jedino sam uspjela pričat o stopalima i da svog psa i 2 frendice ostavljam oporučno njemu i da bi teleportom čaj. U međuvremenu oko 7h ujutro dadilja mi je otišla jer je pretpostavila da u svojoj sobi spavam. U kontrolu je došla M. nakon jedne od bisernih poruka na fb-u upućene baš njoj zujo, nakon 3h vožnje autom iz drugog grada našla me na podu kupaonice... kak grlim čmar-net majcu, sa stopalima u tuš kabini dok je pas spavao na meni, a voda tekla prek stopala, hladna -.-. dakle nisam ja za drogiranja - iako - odspavala sam rekordnih 11h, mislim da toliko ni tjedno ne odspavam. Mozak mi je kaša, jedino što mi dopire je Elephant Stalker. Ostavljam apsolutnu opsesiju...uživajte kiss




18:17 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>