srijeda, 16.04.2014.

Will you still be there when I'm home, out from the great unknown?

Ljudi utječu jedni na druge, od toga ne možeš pobjeći. Nekada radimo stvari namjerno, nekada sasvim slučajno promjenimo život. Kako nekoga možeš oraspoložiti, tako dan može i u drugom smjeru. Paralele i prelaženje granica.

I've been searching for an exit, but I'm lost inside my head;
Where I spend every waking moment wishing I was dead.
For a few minutes get me away from here,
For a few minutes wipe away my tears.


Jučer se na početku moje ulice dogodila prometna nesreća. Auto je naletio na starijeg čovjeka, nije preživio. Uz policiju, hitnu i kako sve ide tijelo su ubrzo odvezli, na cesti je ostala samo krvava mrlja i cipela. Na povratku kući vidjela sam nešto što me zapravo sjebalo... svi su otišli svojim putem ali na tom mjestu je sjedila starija žena, 50-60 godina, grlila cipelu i plakala. Pretpostavljam da je žena od preminulog.

It's like there's cancer in my blood,
It's like there's water in my lungs,
And I can't take another step,
Please tell me I am not undone.
It's like there's fire [under] my skin
And I'm drowning from within -
I can't take another breath,
Please tell me I am not undone.


Ovih dana jedan od random susreta iz kojega je nastalo prijateljstvo i ljubav dolazi na svoju granicu. Mislim da je nešto u ovim oblacima koji su zadnjih nekoliko dana iznad nas.

I can't take another step, I cannot live inside my mind,
I can't face another day, I am so fucking tired.
For I am lost right now as the ocean deep,
I am low my friend and how my heart does sink.
Yeah I am lost right now as the ocean deep,
I am low my friend and how my heart does sink.


Kada netko postane dio tvoga bića da empatijski osjetiš sve njegove emocije mislim da nema boljega ali i goreg trenutka u životu. Kada tebe boli i mene boli, kada se ti smiješ, prijatelju, znaš i ja imam osmjeh od uha do uha i automatski bolji dan =) . Trenutno sav teret svijeta leži na srcu, i ja... ne znam što da radim. ..


I'll take another step for you --
I'll shed my tears until I drown, or until I am underground.
I'll take another breath for you...


Strah me da ću sjedit na cesti, grleći nešto čega više nema.

Will you still be there when I'm home, out from the great unknown?

Jer ja hoću. Obećajem.......You will be my music, I will be your dreams. Even though we have nothing it is not what it seems. I will keep you safe and you will make me smile....

Image and video hosting by TinyPic


15:42 | Komentari 6 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>